Kimaxoljuk a bevételed a storytelling-re épülő influencer kampányainkkal!

A harc a Z generáció figyelméért folyik. A hűségük megnyeréséhez sokkal több mindenre van szükség, mint gondolnád. Ezért fejlesztettünk le olyan know-how, amivel eredményeket és akár több száz százalékkal nagyobb megtérüléseket érünk el.

Szeretnéd tudni milyen trendek vannak, kik azok az influencerek, akik számodra megfelelő eléréssel és konverzióval rendelkeznek?
Ehhez tudnod kell, hogy hogyan viselkednek a vevőid a közösségi médiákon és hogyan éred el őket.

Ebben segítünk!

Influencer kampány Noir Media Group

Az alábbi 9 lépést követjük egy kampány létrehozásakor!

Első lépésként meghatározzuk a KPI-t és tiszta célokat tűzűnk ki, amiket mérhető módon sikerre viszünk.
Célközönség meghatározása
Egy kiemelkedő stratégia megtervezéséhez először kielemezzük a versenytársaid online jelenlétét és felvázoljuk a korábbi intézkedéseiket.
Kampánystratégia megtervezése
Kiválasztjuk azokat az influencereket, akik a storytelling alapján a leghatékonyabban tudják befolyásolni a környezetüket, ezzel a ROI-t a csúcsra járatva.
Tartalmak elkészítése
Az elkészüt tartalmakat bemutatjuk Neked és összevetjük a kampánystratégiával. Sikeres egyeztetést követően elindul a kampány.
Kampányjelentés
Részletesen összeállítjuk azokat a stratégiákat, ami alapján a közösségi médiában sikereket érsz el.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Célok meghatározása
A következő lépés a célcsoport demográfiai és földrajzi adatainak meghatározása.
Versenytársak elemzése
Ezt követően a kampánystratégiát készítjük el figyelembe véve a céged identitását és a korábban alkalmazott stratégiákat. Itt áll össze a storytelling és itt építjük ki a probléma-félelem-vágy tudatot.
Influencer kiválasztása
Az influencerek az általunk biztosított stratégia alapján tartalmakat készítenek, amiket a közösen választott platformokon (pl. Instagram, Facebook, TikTok, Youtube, Blog) elhelyeznek majd.
Tartalmak jóváhagyása
Az elkészült kampányokról részletes jelentést készítünk, amelyben áttekintjük az egész folyamatot és a sikereket, valalamint összevetjük a korábban beállított KPI-okkal.
Jövőbeni stratégia

Szolgáltatásaink

  • Kampány kivitelezés
  • Termék vagy szolgáltatás kampányolása
  • Egyedi KPI tervezés
  • Kedvezmény
  • Folyamatos konkurencia elemnzés
  • Folyamatos elemzés az influencerekről
  • Prémium előfizetői tartalom
  • ROI maximalizálás és folyamatos kampányoptimalizálás
  • Key Account Manager vagy Brand Manager biztosítása

Bronz csomag

75.000-150.000 Ft
  • 1 kampány
  • 1 adott
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ezüst csomag

191.500 – 382.500 Ft
  • 3 kampány
  •  
  •  
  • 15%
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Arany csomag

262.500 – 525.000 Ft
  • 5 kampány
  •  
  •  
  • 30%
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Platina csomag

1.799.990 Ft
  • Korlátlan
  • Korlátlan
  •  
  • 25% mindenre
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Bronz csomag

75.000-150.000 Ft
  • 1 kampány kivitelezése
  • 1 adott termék vagy szolgáltatás kampányolása

Ezüst csomag

191.500 – 382.500 Ft
  • 3 kampány kivitelezése
  • Korlátlan mennyiségű termék vagy szolgáltatás kampányolása
  • Egyedi KPI tervezés
  • 15% kedvezmény

Arany csomag

262.500 – 525.000 Ft
  • 5 kampány kivitelezése
  • Korlátlan mennyiségű termék vagy szolgáltatás kampányolása
  • Egyedi KPI tervezés
  • 30% kedvezmény

Platina csomag

1.799.990 Ft
  • Korlátlan mennyiségű influencerkampány kivitelezése 12 hónapon keresztül
  • Korlátlan mennyiségű termék vagy szolgáltatás kampányolása 12 hónapon keresztül
  • Egyedi KPI tervezés
  • 25% kedvezmény 12 hónapig a cégünk minden további szolgáltatására
  • Folyamatos konkurencia elemzés
  • Folyamatos elemzés az influencerekről
  • Prémium ellőfizetői tartalom
  • ROI maximalizálás és folyamatos kampányoptimalizálás
  • Key Account Manager vagy Brand Manager biztosítása 12 hónapon keresztül

Árak

75.000-150.000 Ft

191.500-382.500 Ft

262.500-525.000 Ft

1.799.000 Ft

Gyakori kérdések

Első lépésként meghatározzuk a KPI-t és tiszta célokat tűzűnk ki, amiket mérhető módon sikerre viszünk.

A következő lépés a célcsoport demográfiai és földrajzi adatainak meghatározása.

Egy kiemelkedő stratégia megtervezéséhez először kielemezzük a versenytársaid online jelenlétét és felvázoljuk a korábbi intézkedéseiket.

Ezt követően a kampánystratégiát készítjük el figyelembe véve a céged identitását és a korábban alkalmazott stratégiákat. Itt áll össze a storytelling és itt építjük ki a probléma-félelem-vágy tudatot.

Kiválasztjuk azokat az influencereket, akik a storytelling alapján a leghatékonyabban tudják befolyásolni a környezetüket, ezzel a ROI-t a csúcsra járatva.

Első lépésként meghatározzuk a KPI-t és tiszta célokat tűzűnk ki, amiket mérhető módon sikerre viszünk.

A következő lépés a célcsoport demográfiai és földrajzi adatainak meghatározása.

Egy kiemelkedő stratégia megtervezéséhez először kielemezzük a versenytársaid online jelenlétét és felvázoljuk a korábbi intézkedéseiket.

Ezt követően a kampánystratégiát készítjük el figyelembe véve a céged identitását és a korábban alkalmazott stratégiákat. Itt áll össze a storytelling és itt építjük ki a probléma-félelem-vágy tudatot.

Kiválasztjuk azokat az influencereket, akik a storytelling alapján a leghatékonyabban tudják befolyásolni a környezetüket, ezzel a ROI-t a csúcsra járatva.