Mi a jó döntés

a koronavírus után vállalkozóként?

Ingyenes e-könyv a Noir Media Group-tól. Nem kell mást tenni, mint feliratkozik hírlevelünkre és Öné a tudásanyag.
*Letöltéssel elfogadja az Adatvédelmi tájékoztatót

Noir Media Group logó
Noir Media Group partner Miss Queen Hungary
Noir Media Group partner Noir Europe Model Management

Amit tudnod kell

Az e-könyv célja, hogy megkapjátok több ezer találkozó, számtalan g és esettanulmány rövid összegzését, valamint a koronavírus által generált tervezéshez szükséges konkrét példákat és tanácsokat, hogy a vállalkozásotok ne a ruletthez hasonlítson, hanem egy kigondolt stratégia melletti haladást, amiben a hiba lehetősége ott van, de legalább nem legnagyobb ködben megyünk padlógázzal, bízva abban, hogy egyik fába sem csapódunk bele.

A legfontosabb, hogy egy olyan tudatos cégvezetést csinálj, hogy tudd, mit akarsz, tudd, mit vársz el a kollégáktól.

Tudd, milyen lehetőségeid vannak online és mi a terméked ereje.

Különböztesd meg magad a konkurenciától, és hidd el nem kell mindenhez értened. Legyél a saját területeden szakember és rakj össze egy l működő csapatot.

Kinek NEM ajánljuk?

Nem érdekel s meglátása. Úgy érzed nincs már hova fejlődnöd vagy a világ egyik legjobb marketingese vagy vállalkozója vagy.

Tartalom

^

A4 MÉRET

^

300 DPI FELBONTÁS

^

NYOMTATHATÓ

^

PDF FORMÁTUM

^

DIGITÁLIS VERZIÓ

^

INGYENES E-KÖNYV

1. Rész

Üzleti terv

Most lehet meg fogsz nyugodni, de nem minden az üzleti terven múlik. t vannak kifejezetten rossz üzleti tervek és ez mellett rengeteg olyan van, ami kiválórasikerült, de nem kezdődik el amegvalósítása, hanem ott áll a fiókban.

Ha nem használod az üzleti terved, vagy nem tudod, hogy hogyan írd meg, akkor javaslom, inkább bele se kezdj, mert csak időt pazarolsz vele vagy a realitás talaján el fogsz csúszni.

De itt azonnal hozzá is tenném, hogy soha nem a l l nagy, hanem a hozzá szabott határidő. Amit javaslok, hogy az üzleti terved egy erős mankó legyen, ne érezd rosszul  magad, ha változik havonta, hiszen az új dolgok sokszor meglepnek minket és előre szólok nem úgy fog történni sok minden, ahogy korábban leírtad. 

Rész

Oldal

Kinek ajánljuk?

Azoknak, akiknek meglévő vállalkozása van, és belül azt érzik, hogy lenne g hova fejlődni. Többet várnak maguktól és a cégtől is. Sokan információ hiányban vannak, és kicsit tanácstalannak érzik jelenleg magukat, hiszen piac átalakult, de mégis hogyan? Hol a helyes út?

A könyv minden olyan személy számára is hasznos, aki nyitott és tervben van, hogy vállalkozóvá váljon egyszer, valamint az ötlete r kidolgozva és szükség lenne az induláshoz r jó tanácsra.

Szerzőről

Vallja magáról, hogy a Noir Media Group előnye az, hogy ő vállalkozóból lett marketinges, ezzel az ügyfeleikkel egy nyelvet beszélve valósítják meg a cégek terveit a marketing és a weboldalakat készítő szakemberekkel. Sok bukás volt és megélt minden hibát, amit meglehetett. Máshogy látja a marketinget és vállalkozói szemmel tekint az ügyfeleire, amivel egyedi szemléletmódot visznek a piacon. Tőlük nem marketinget visznek el az emberek, hanem egy mentalitást.

A könyv szerzője Szabó Zoltán, a Noir Media Group tulajdonosa. Hosszú éveket töltött az értékesítésben és a pénzügyi terület majdnem minden termékét értékesítette, de mégis a tőzsdei terület és a részvények, forex termékek értékesítése és kereskedése fogta meg igazán. Több cég is kereste meg korábban értékesítési oldalról, hogy segítsen a cég eladásait növelni, így látta a működési folyamatokat, látta a hibákat.

Marketing területre szintén egy felkérés során érkezett, ahol vezetőként, majd résztulajdonosként vett részt egy marketingügynökség működésében. A terület elhagyása után vállalkozó lett és saját céget alapított a szépségiparon belül, ahol jött a feketeleves és tette fel magának ugyanazokat a kérdéseket, amit egy kezdő és elakadt vállalkozó. Képzéseken vett részt és saját maga intézte a marketinget, de nem működött igazán, hiszen minden pozíciót ő töltött be. Utána jött az ötlet, hogy saját marketinges csapat kell, amiből cégvezetőként és a terület felé való elhivatottságból saját lábra állt, hogy segítse a vállalkozók életét.

Jelenleg a Miss Queen Hungary, Noir Europe Model Management, Broadcast Media és a Noir Media
Group tulajdonosa.