Mi a jó döntés
a koronavírus után vállalkozóként?
Ingyenes e-könyv a Noir Media Group-tól. Nem kell mást tenni, mint feliratkozik hírlevelünkre és Öné a tudásanyag.
*Letöltéssel elfogadja az Adatvédelmi tájékoztatót
Amit tudnod kell
Az e-könyv célja, hogy megkapjátok több ezer találkozó, számtalan cég és esettanulmány rövid összegzését, valamint a koronavírus által generált tervezéshez szükséges konkrét példákat és tanácsokat, hogy a vállalkozásotok ne a ruletthez hasonlítson, hanem egy kigondolt stratégia melletti haladást, amiben a hiba lehetősége ott van, de legalább nem a legnagyobb ködben megyünk padlógázzal, bízva abban, hogy egyik fába sem csapódunk bele.
A legfontosabb, hogy egy olyan tudatos cégvezetést csinálj, hogy tudd, mit akarsz, tudd, mit vársz el a kollégáktól.
Tudd, milyen lehetőségeid vannak online és mi a terméked ereje.
Különböztesd meg magad a konkurenciától, és hidd el nem kell mindenhez értened. Legyél a saját területeden szakember és rakj össze egy jól működő csapatot.
Kinek NEM ajánljuk?
Nem érdekel más meglátása. Úgy érzed nincs már hova fejlődnöd vagy a világ egyik legjobb marketingese vagy vállalkozója vagy.
Tartalom
A4 MÉRET
300 DPI FELBONTÁS
NYOMTATHATÓ
PDF FORMÁTUM
DIGITÁLIS VERZIÓ
INGYENES E-KÖNYV
1. Rész
Üzleti terv
Most lehet meg fogsz nyugodni, de nem minden az üzleti terven múlik. Sőt vannak kifejezetten rossz üzleti tervek és ez mellett rengeteg olyan van, ami kiválórasikerült, de nem kezdődik el amegvalósítása, hanem ott áll a fiókban.
Ha nem használod az üzleti terved, vagy nem tudod, hogy hogyan írd meg, akkor javaslom, inkább bele se kezdj, mert csak időt pazarolsz vele vagy a realitás talaján el fogsz csúszni.
De itt azonnal hozzá is tenném, hogy soha nem a cél túl nagy, hanem a hozzá szabott határidő. Amit javaslok, hogy az üzleti terved egy erős mankó legyen, ne érezd rosszul magad, ha változik havonta, hiszen az új dolgok sokszor meglepnek minket és előre szólok nem úgy fog történni sok minden, ahogy korábban leírtad.
Rész
Oldal
Kinek ajánljuk?
Azoknak, akiknek meglévő vállalkozása van, és belül azt érzik, hogy lenne még hova fejlődni. Többet várnak maguktól és a cégtől is. Sokan információ hiányban vannak, és kicsit tanácstalannak érzik jelenleg magukat, hiszen a piac átalakult, de mégis hogyan? Hol a helyes út?
A könyv minden olyan személy számára is hasznos, aki nyitott és tervben van, hogy vállalkozóvá váljon egyszer, valamint az ötlete már kidolgozva és szükség lenne az induláshoz pár jó tanácsra.
Szerzőről
Vallja magáról, hogy a Noir Media Group előnye az, hogy ő vállalkozóból lett marketinges, ezzel az ügyfeleikkel egy nyelvet beszélve valósítják meg a cégek terveit a marketing és a weboldalakat készítő szakemberekkel. Sok bukás volt és megélt minden hibát, amit meglehetett. Máshogy látja a marketinget és vállalkozói szemmel tekint az ügyfeleire, amivel egyedi szemléletmódot visznek a piacon. Tőlük nem marketinget visznek el az emberek, hanem egy mentalitást.
A könyv szerzője Szabó Zoltán, a Noir Media Group tulajdonosa. Hosszú éveket töltött az értékesítésben és a pénzügyi terület majdnem minden termékét értékesítette, de mégis a tőzsdei terület és a részvények, forex termékek értékesítése és kereskedése fogta meg igazán. Több cég is kereste meg korábban értékesítési oldalról, hogy segítsen a cég eladásait növelni, így látta a működési folyamatokat, látta a hibákat.
Marketing területre szintén egy felkérés során érkezett, ahol vezetőként, majd résztulajdonosként vett részt egy marketingügynökség működésében. A terület elhagyása után vállalkozó lett és saját céget alapított a szépségiparon belül, ahol jött a feketeleves és tette fel magának ugyanazokat a kérdéseket, amit egy kezdő és elakadt vállalkozó. Képzéseken vett részt és saját maga intézte a marketinget, de nem működött igazán, hiszen minden pozíciót ő töltött be. Utána jött az ötlet, hogy saját marketinges csapat kell, amiből cégvezetőként és a terület felé való elhivatottságból saját lábra állt, hogy segítse a vállalkozók életét.
Jelenleg a Miss Queen Hungary, Noir Europe Model Management, Broadcast Media és a Noir Media
Group tulajdonosa.